توضیحی کوتاه در مورد اینستاگرام
نوشته شده توسط : محسن

توضیحی کوتاه در مورد اینستاگرام

اینستاگرم یا اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکسها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. یک ویژگی متمایز اینستاگرام محدود کردن عکسها به فرم مربع شبیه به عکس دوربینهای اینستماتیک کداک یا پولاروید (برخلاف نسبت تصویر ۳:۴ که عموماً برای دوربین عکاسی موبایلها استفاده می‌شود) است که در این حالت تصاویر در اندازه ۶۴۰ در ۶۴۰ پیکسل به اشتراک گذاشته می‌شوند. کاربران همچنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۱۵ ثانیه می‌باشد. البته کاربران آن به تازگی می‌توانند ویدیوهای ۶۰ثانیه‌ای به اشتراک گذارند.[۱]

اینستاگرام

اینستاگرام بوسیله کوین سیستروم و مایک کریگر خلق و در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ رسید.[۲][۳][۴] اینستاگرام از طریق اپ استور اپل، گوگل پلی و فروشگاه ویندوز فون قابل دسترسی است.[۵] پشتیبانی این نرم‌افزار کاربردی برای آیفون، آی پد، آی پاد تاچ و گوشیهای آندروید برقرار می‌باشد. همچنین نرم‌افزار کاربردی شخص ثالث اینستاگرام برای بلک بری ۱۰ و گوشیهای سیمبین نوکیا در دسترس است.[۶][۷]

فیس بوک در آوریل ۲۰۱۲، اینستاگرم را به مبلغ یک میلیارد دلار (بصورت نقد و سهام) خریداری کرد.[۸][۹][۱۰] در سال ۲۰۱۳ اینستاگرام ۲۳٪ رشد کرد در حالیکه فیس بوک بعنوان کمپانی مادر تنها ۳٪ رشد را تجربه کرد.[۱۱] گفته می‌شود اگر اینستاگرام همین رشد را حفظ کند، از فیسبوک بزرگتر خواهد شد. کوین سیستروم، از بنیان‌گذاران اینستاگرام و مدیر عامل شرکت فست می‌گوید: این بزرگترین موجودیت در جهان خواهد بود.

در بروزرسانی‌های جدید اینستاگرام کاربران می‌توانند تصاویر در اندازه‌های مختلف ارسال نمایند و همچنین در خبرهای منتشر شده سرویس اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی احتمالاً در بروزرسانی‌های بعدی نحوهٔ نمایش تصاویر کاربران از ترتیبی به علاقه‌مندی‌ها تغییر می‌کند که باعث می‌شود تصاویری که کاربر در مدت زمان طولانی علاقه به لایک کردن آن‌ها داشته است در فید بالاتری نسبت به باقی تصاویر قرار بگیرد، و همچنین کاربران می‌توانند از طریق وبگاه رسمی اینستاگرام نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در آوریل سال ۲۰۱۶ اینستاگرام اجازه داد تا فیلم‌هایی تا زمان یک دقیقه هم در آن آپلود شود. تا پیش از این، مدت زمان فیلم‌ها می‌توانست نهایتاً ۱۵ ثانیه باشد.

اینستاگرام





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: